საზოგადოებასთან ურთიერთობა (PR) ნებისმიერი პიროვნების, ორგანიზაციისა თუ კომპანიის ცნობადობის, პოპულარობისა და სწორი აქტივობისთვის საჭირო ერთ-ერთი ძირითადი კომპონენტია. PR აერთიანებს ყველა იმ საშუალებას, რომელიც ორგანიზაციასა და საზოგადოებას შორის ჰარმონიული ურთიერთობის ჩამოყალიბებას, გაუგებრობის...
მარკეტინგული კვლევა სამიზნე აუდიტორიის შესახებ ინფორმაციის ძიებისა და ორგანიზების საუკეთესო საშუალებაა. იგი ბიზნეს სტრატეგიის უმნიშვნელოვანესი კომპონენტია. მარკეტინგული კვლევა მარკეტინგული შესაძლებლობებისა და პრობლემების განსაზღვრის შესაძლებლობას იძლევა. მისი დახმარებით საჭირო ინფორმაციის შეგროვ...
სოციოლოგიური კვლევა საზოგადოების ინტერესთა სფეროს, მოთხოვნებისა და სურვილების კვლევის საშუალებაა. იგი მოიცავს, როგორც ანონიმურ ინდივიდუმთა მოკლე კონტაქტს ქუჩაში, ასევე გლობალურ სოციალურ პროცესთა შესწავლას. სოციოლოგიური კვლევის შედეგები ადამიანთა სხვადასხვა ჯგუფებს პრობლემების იდენტიფიცირებასა და ...
სტრატეგიული დაგეგმარება ორგანიზაციის სტრატეგიის შეფასებისა და შემუშავების პროცესია. სწორი სტრატეგის შემუშავებისათვის მთავარი ფაქტორები არსებული სიტუაციისა და საფრთხეების ანალიზი და მათი გათვალისწინებით, დასახული მიზნების მისაღწევად, კონკრეტული ამოცანების დასახვაა. სიტუაციის ანალიზის საფუძველზე ორ...